zondag 15 maart 2015

Quote 💖 #5

Ik denk dat bijna iedereen deze quote wel kent, maar ik vind zo mooi dat ik hem toch met jullie wilde delen. Oh en haha deze is heel toepasselijk want ik heb zo een dans wedstrijd :)

Ik vind deze quote echt heel mooi omdat het je leert dat je niet moet wachten tot de storm overgaat en dus je niet in een hoekje moet verschuilen als het even niet goed gaat, want problemen lossen zichzelf niet op. Je moet leren te dansen in de regen, leren je problemen onder ogen te zien en er wat mee te doen. Want als je dat leert, kan je zoveel bereiken in je leven. Dus praat over je problemen, gevoelens en andere dingen waar je mee zit, het lucht heel veel op. En zo kom je ook elke keer weer een stapje verder :)

Sorry trouwens dat ik zo weinig post. Ik heb het heel druk met school :/

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten