woensdag 18 maart 2015

Dr. Rescue Babylips

Ik weet dat heel veel mensen dit product al kennen en ik weet dat ik eigenlijk best laat ben hiermee, maat ik wilde het toch doen dus hierbij dan ;)

Ik liep gister de Kruidvat binnen om te kijken of ik nog een leuk nagellakje of iets dergelijks kon scoren. Ik keek ik de 'binnenkort uit het assortiment bak' en zag tot mijn grote verbazing dat ze de Dr. Rescue Babylips hadden liggen. Ik wilde deze echt al een aardig tijdje maar omdat ik niet wist dat ze een tijd geleden in de aanbieding waren en normaal redelijk duur zijn had ik het niet gedaan. Tot vandaag! Ik zag ze liggen en nam ze uiteindelijk mee, ook al wist ik dat ze toch vier euro per stuk waren. Eenmaal bij de kassa gekomen bleken ze maar twee euro per stuk te zijn en er kwam nog boven op dat het een 'kassa koopje' was, wat betekende dat er nog eens vier euro van het totale bedrag af ging. Dus nog maar vier euro hoefde te betalen. Echt super!
Ik weet niet of dat dat bij elke Kruidvat zo is, en of ze รผberhaupt bij elke Kruidvat deze Babylips hebben. Bij de Kruidvat waar ik ben geweest hadden ze ook maar vier van de zes soorten. Maar als je deze Babylips ook graag wil, zou ik als ik jou was zeker even gaan kijken, want zo voordelig als ik het nu heb gekocht is echt geweldig!


Dit zijn de vier soorten die ik heb. Soothing sorbet, Too cool, Pink me up en Coral crave.Als je de dop eraf haalt, merk je meteen dat het een verzorgend product is, omdat je de menthol heel goed ruikt :p

Ik vind de verschillende kleuren echt heel leuk ogen bij elkaar haha :)
Ik heb zelf de meest linkse geprobeerd, dat is Soothing sorbet. Allereerst ruik je de geur heel goed als je de Babylips opdoet en verder gebeurd er vrij weinig. Maar iets later voelde ik het echt branden. Dat vond ik echt bijzonder mijn lippen zijn op dit moment niet heel erg stuk. Dat was denk ik zelfs binnen een minuut.
Een half uurtje later voelden mijn lippen echt mega zacht aan! Ik las op de verpakking dat het ook ongeveer binnen deze tijd moest gebeuren. Nou, dat is dus bewezen :)
Ik ben echt heel blij met deze Babylips. Of het nou winter of zomer is, ik heb heel vaak wel droge lippen, dus dit is echt ideaal. Ik ben er erg over te spreken en raad het echt iedereen aan, hihi :)
Dankjewel voor het lezen X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten