zondag 1 maart 2015

2 months challenge / workout

Haaai! Er zijn heel veel mensen die willen afvallen of op hun eten willen letten. Ik ook :) Maar iedereen doet dat op een andere manier. De een let heel erg op wat hij / zij eet, de ander eet geen snoep meer en weer een ander gaat veel meer bewegen.
Er is alleen een probleempje... De meeste mensen (zeker niet iedereen hoor) doen maar een van de drie dingen of van allemaal een klein beetje. Terwijl het eigenlijk beter is om het allebei te doen. Want als je goed aan het sporten bent, maar je daarna vol gaat proppen met eten, schiet je ook niks op. Ik heb niet echt een oplossing om het allemaal te doen en dan ook nog gemotiveerd te blijven. Maar je kan wel gemotiveerder blijven als je het met anderen doet.

Ik heb besloten om 2 maanden geen suiker te gaan eten. Dat houdt dus in dat ik geen snoep meer eet en geen producten eet / drink waar suiker in zit, voor twee maanden. Het was niet mijn eigen idee, maar het idee van mijn moeder. Zij begon er gister over en ze zei dat ze 2 maanden geen suiker gaat eten. Toen vroeg ze of ik mee zou doen. Ik vond het een goed idee, dus ik ga het ook doen.
Toen kreeg ik een idee. Wat nou als we dat met z'n alle proberen? Dus hierbij daag ik iedereen uit 2 maanden lang geen suiker te eten en drinken! Doen jullie mee?

Het is niet het idee dat we samen eens zwaar gaan afvallen, zeker niet. Het is meer het idee om met z'n alle goed op te letten wat we eten, omdat het zo belangrijk is dat we gezond eten en omdat suiker niet zo goed voor je is.

Natuurlijk is het ook belangrijk om te sporten. Dat wil ik ook gaan doen, maar daar daag ik jullie niet voor uit. Ik heb wel een aanrader voor jullie om te doen.

Dat is deze Flat Abs Challenge van Blogilates. Ik kan vol trots zeggen dat ik hem vandaag heb afgerond! Ik vond het heel fijn, omdat hij niet zo zwaar is als andere challenges, waardoor het goed vol te houden was en je er toch genoeg mee traint. Dus dat vind ik echt een aanrader.
Maar nu ik hem afgerond heb, heb ik geen idee welke ik als volgende ga doen... Hebben jullie goede tips? Laat dat dan alsjeblieft in de comments weten en ook of je meedoet :) Ik hoop dat jullie meedoen!
X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten