vrijdag 20 februari 2015

Vakantieeeee!

Pfff... Die laatste twee weken leek niet doorheen te komen... Ik had het echt heel druk en ik was ook nog ziek de laatste week. Ik heb t gelukkig de belangrijkste dagen nog volgehouden maar ik was donderdagmiddag zo moe en niet lekker dat ik niks meer kon doen. Dus ik ben vrijdag helaas ziek thuis gebleven en ik voel me nog niet lekker...
Maar nu is het voor mij VAKANTIEEEE! 
Dat betekend afspreken met vriendinnen, YouTube filmpjes kijken en niks doen!


Gaan jullie nog iets leuks doen of op wintersport? Ik blijf lekker thuis op de bank hangen :) Ik ga misschien ook nog met vriendinnen van dansen een dans maken voor de dans wedstrijd van de dansstudio waar ik dans. Verder ga ik niet zo heel veel doen. Ik wens iedereen een hele fijne vakantie en rust lekker uit! 
Voor de mensen die al vakantie hebben, nog een leuke paar dagen en succes weer op school!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten