zaterdag 28 februari 2015

Mascara review


Heeeej! Vandaag heb ik een mascara review voor jullie!!
Het is The Falsies Flared Volum' Express Mascara van Maybelline. Ik kreeg deze al eerder van mijn tante, omdat die hem niet gebruikte. Ik vind het een hele fijne mascara en heb hem daarom opnieuw gehaald en review ik hem vandaag voor jullie!

Dit is 'm. Het heeft een paarse buitenkant en het is een gewone zwarte mascara. Omdat de verpakking zo vol staat met dingen geeft het je de indruk dat het een hele speciale mascara is. Tenminste, die indruk geeft het mij ;)

Het borsteltje is krom. Zo pak je in een keer een heel groot stuk van je wimpers. Het is ook heel veel makkelijker om de mascara aan te brengen, want je hoeft niet moeilijk te doen met je armen om je mascara op te doen.

Dit zijn mijn wimpers zonder mascara, zodat je het verschil kan zien.


Hier heb ik de mascara op mijn wimpers aangebracht. Ik heb hier maar één laag mascara aangebracht. Ik vind dat mijn wimpers al best vol lijken als je nagaat dat je maar één laag hebt aangebracht. Een tweede laag is niet perse nodig, wat ik zeer positief vind.
De mascara geeft geen klontjes, wat ook heel fijn is. Zo krijg je sneller het idee dat je er veel aandacht aan besteed hebt. Ik vind het echt heel fijn dat je met deze mascara niet zo je best hoeft te doen om je wimpers gelijk te krijgen. Dat gaat over het algemeen redelijk goed. Als dit niet zo is, kan je het heel goed en snel nog even bijwerken om wel dit resultaat te krijgen.

Ik ben echt heel blij met deze mascara. Je kan hem volgens mij bij heel veel winkels zoals de Kruidvat en de DA kopen. Ik hoop dat jullie iets aan dit review hebben. Als jullie meer van deze artikelen willen zien, laat het maar weten :)
X

2 opmerkingen:

  1. hi!
    Amazing review! I think I'm gonna buy that mascara! ;P

    Maybe you would like to check out my website?
    www.xoxelism.wordpress.com
    xx

    BeantwoordenVerwijderen