zaterdag 14 februari 2015

JEEJ! Ik heb eindelijk een choker!!

JEEEEEEJ! Ik heb eindelijk een choker!! Ik ben er echt heel erg blij mee!
Voor degene die niet weten wat een choker is: het is een soort halsketting, alleen hangt het niet los om je nek maar het zit eigenlijk redelijk strak om je nek heen. Vroeger deden ze dat met linten en dan meestal een hangertje er aan. Nu ook nog wel, maar je ziet steeds vaker deze die ik nu heb voorbijkomen.
Ik vind een choker echt een heel gaaf sieraad, want het past bij heel veel dingen. Ook waar een ketting niet bij zou passen.


Ik vind het zelf heel leuk staan bij blousjes en topjes. Zoals je op de foto ziet heb ik het hier gecombineerd met een spijkerblousje.


Ik heb deze choker gekocht op beatiful-bijoux.com. Dat is een site waar ze heel veel sieraden, maar ook beanies, shirtjes en andere dingen verkopen. En alles is echt heel schattig, dus zeker de moeite waard.
De bestelling was ook heel schattig verpakt en bij elke bestelling krijg je een cadeautje. Ik kreeg een gouden infinity-armbandje. 
Ik ben echt heel lovend over deze site en de choker, dus ik zou zeker een kijkje nemen!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten